Leapsa

aprilie 14, 2010 at 5:54 pm (Uncategorized)

1. De cate ori iti speli fata pe zi?
De doua ori,dimineata si seara!

2. Ce fel de ten ai?
Mixt
3. Cu ce iti cureti fata?
Folosesc servetele demachiante si apoi aplic pe un pad o solutie de la Neutrogena impotriva punctelor negre.
4.Ti-l exfoliezi?
De doua ori pe saptamana!
5. Ce brand obisnuiesti sa folosesti?
Nu am un brand preferat.Iau ce imi place si cred ca mi se potriveste!
6. Ce crema folosesti?
Nivea pentru ten sensibil!
7. Ai pistrui?
Da 😦
8. Folosesti crema pentru ochi?
N-am inca ridurile atat de proeminente! 😛
9. Ai fost sau esti predispusa la acnee?
Nu!
10. Ai avut nevoie vreodata sa folosesti Pro-Active?
Nu
11. Ce fond de ten folosesti?
Folosesc fond de ten doar la ocazii speciale si atunci: Maxfactor second skin foundation
12. Dar anticearcan?Am folosit de la Maxfactor insa acum am trecut pe ceva mai natural Alverde
13. Ce nuanta a pielii ai? Daca nu ma vede soarele(sa ma rumenesc in obrajori) mi se potriveste „sand”
14. Ce crezi despre genele false?
N-am folosit,dar mi-as lua..in partea inferioara a ochiului sunt cam ciufulite si rare si… 😀
15. Stii ca trebuie sa-ti schimbi mascara o data la 3 luni?
Eu il schimb cand mi se termina 😛
16. Ce brand de mascara folosesti?
Maybelline Express Lift Up
17. Sephora sau Mac?
Uite din astea nu mi-am luat..mi-ai dat o idee 😆
18. Ai un card Mac Pro?
Nu,am cardul lui Andy,in caz ca il golesc pe al meu 😆
19. Ce instrumente pentru machiaj folosesti?
Degete,pensula(de umbre,de fard,de buze),cleste de gene(rar)
20. Folosesti baza de machiaj sau primer pentru ochi?
Doar cand nu am intarziat la serviciu 😀
21. Dar pentru fata? Vezi mai sus.
Nu
22. Care este culoarea de fard preferata?
Auriu,in diferite combinatii.Azi l-am combinat cu un grena-cenusiu si mi-a placut.Imi place diversitatea de bun gust!
23. Folosesti creion sau tus?
Tus si dermatograf sau dermatograf si tus..depinde-Both Maxfactor
24. Cat de des iti bagi creionul in ochi?
Eu pot sa ma rimelez si din mers,cum sa bag creionul in ochi? 😛
25. Ce crezi despre pigmenti?
„Pigmenti minerali, de pamant, de perla si Spinell, pentru colorarea uleiurilor, vopselelor si a tencuielilor”.Vreau sa cred ca nu despre asta era vorba 😆
26. Folosesti machiaj mineral?
Nu
27. Care e rujul tau preferat?
Astor shine Deluxe(caribean) si L’Oreal(rosu 😀 )
28. Dar lipgloss?
L’Oreal Glam Shine
29. Care e blush-ul tau preferat?
Cel de la Mahattan.
30. Iti cumperi produse de machiaj de pe Ebay?
Nu!Altfel ce scuza mai am sa ies la shopping? 🙂
31. Iti plac magazinele cu produse cosmetice?
Cu doua conditii:sa nu fie aglomerat si sa nu pluteasca in aer ‘jde mii de parfumuri!
32. Mergi la Cosmetic Company Outlet?
Nu,ma duc doar la birou,la scoala.. :))
33. Ai luat vreodata in considerare sa faci cursuri de machiaj?
Ar fi si asta o alternativa!
34. Uneori esti stangace cand te machiezi?
Uneori stranut fix dupa ce mi-am dat cu rimel si am terminat machiajul si la propriu si la figurat!
35. Numeste o “crima” in ceea ce priveste machiajul.
Depinde..poti sa ai un machiaj superb si sa ai o coafura nepotrivita sau hainele.Sau invers 🙂
36. Iti plac culorile aprinse sau cele neutre in ceea ce priveste machiajul ochilor cat si buzelor?
Ziua mai natural,seara culori mai tari.Niciodata nu imi accentuez si ochii si buzele in acelasi timp!
37. Care celebritate are intotdeauna un machiaj impecabil?
Gwen Stefani,Victoria Beckham(in zilele in care acneea nu isi face de cap) si de la noi Maria Dinulescu!
38. Daca ar trebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?
Rimel.
39. Iesi din casa fara sa te machiezi?
Destul de rar!
40. Crezi ca arati bine si nemachiata?
Unii spun da,eu spun clar nu!Daca ma duc la sauna sau la bazinul de inot,imi fac inainte programare la vopsit sprancene,gene..:D
41. Din punctul tau de vedere, care e cel mai bun brand in materie de cosmetice?
Depinde.Cosmeticele sunt ca si parfumurile,nu au acelasi efect/miros la fiecare persoana in parte.Si asta e de bine..altfel am fi toate la fel!
42. Ce crezi despre makeup?
Machiajul este un accesoriu,la fel cum sunt pantofii ori gentile.Stii sa il pui in valoare,asortandu-i hainele,parfumul(folosit dupa dus si nu in cantitati industriale),coafura,tinuta potrivita atunci vei arata bine.Alfel nu 🙂
Ada,m-am straduit sa raspund in limita timpul!Tin sa mentionez ca a trebuit sa imi aduc juma din produse aici sa vad etichetele ;))
Cine mai vrea leapsa?nu va vad,nu va vad!

Un comentariu

  1. Ada said,

    Hihi, scuze daca a fost prea lunga leapsa, dar na, am mai bagat la cap cate ceva! si mai am de gand sa mai scriu mai incolo un articol despre smacuri, dar cred ca va mai astepta, ca va trebui sa-mi iau laptopul in baie, sa stau cu dulapurile desfacute, sa am obiect de studiu. 😛

Lasă un comentariu